اموزشگاه هتلداری شرق تهران

آشنایی با رشته هتلداری آموزشگاه هتلداری آینده برتر

درآموزشگاه هتلداری آینده برتر می توانید رشته جذاب هتلداری را در شاخه های مختلف و دوره مدیر هتل بیاموزید، مدرک معتبر و بین المللی هتلداری بگیریدو در داخل یا خارج از کشور وارد بازارکار شوید.

درعصر حاضر؛ با افزایش سفرها در تمام جهان و رشد چشمگیر انواع اقامتگاه ها فرصت های شغلی بسیاری در صنعت جذاب هتلداری و گردشگری به وجود آمده است.

رشته هتلداری می تواند فرصت شغلی جذابی را در اختیار افراد قرار دهد و در داخل و خارج ازکشور بازار کار خوبی دارد  هتلداری تنها مربوط به کار در هتل ها نیست بلکه فعالیت در تمام مسافرخانه ها، پانسیون، خوابگاه و…. و دیگر مراکز اقامتی است . افرادی که در دوره مدیریت هتل مهارت کسب می کنند توانایی مدیریت انواع واحدهای اقامتی را داشته و راجع به همه قسمت های هتل اطلاعات جامعی را دارد.

آینده شغلی رشته هتلداری چطوراست؟

با توجه به افزایش سفرهای داخلی و خارجی و به دنبال آن، روی آوردن مردم به هتل و رونق گرفتن این رشته،صنعت گردشگری و هتلداری فرصت ها و زمینه های شغلی بسیاری را فراهم نموده است. به طوری که صنعت هتلداری ایران در مشهد بالاترین رقم را به خود اختصاص دارد و حدودا بیش از 500 هتل در مشهد وجود دارد و در تهران حدودا 400 هتل و در اصفهان و شیراز حدودا 200 هتل و بعد از آن کیش و قشم و…. است. در واقع حقوق و دستمزد افراد در این حیطه بستگی به مهارت ها و توانایی های آتان، میزان تجربه آنان،سابقه آنان و….. دارد.

دوره های آموزشی هتلداری آموزشگاه هتلداری شرق تهران (آینده برتر)

در آموزشگاه هتلداری آینده برتر شما می توانید هم دیپلم هتلداری بگیرید و با آن در رشته هتلداری یا رشته مدیریت جهانگردی ادامه تحصیل دهید و هم در تک دوره های مورد علاقه خود آموزش ببینید و درصورت تمایل مدرک بین المللی آن دوره را دریافت کنید و وارد بازارکارشوید .

دوره های هتلداری آموزشگاه آینده برتر

مدیر هتل :

دوره مدیرهتل یکی از دوره های محبوب و کاربردی رشته هتلداری است ، مدير هتل  از سازمان ، تشكيلات و بخش هاي هتل و روش برقراري ارتباط مؤثر باميهمانان آگاهي كامل دارد و دانش مديريت ، رهبري و سازماندهي در هتل ، مديريت نيروي انساني و شيوه برنامه ريزي و نظارت را مي داند . همچنين مدير هتل از قدرت ، تصميم گيري و حل مسائل مختلف ، تنظيم بودجه مورد نيازهتل و كنترل هزينه ها آگاهي دارد . از ديگر وظايف او اطلاع از بخش هاي صنعت گردشگري مي باشد و با دكوراسيون و تزئينات داخلي هتل ، شيوه بازار يابي و جذب مشتريان ، شيوه ارتباطات درون و برون سازماني و اجراي قوانين ومقررات مربوط به هتل ها آشنايي كامل دارد .

سرفصل های دوره مدیرهتل

1- سازماندهي و تجزيه و تحليل تشكيلات هتل
2- برقراري ارتباط مؤثر با ميهمانان و مشتريان هتل
3- مديريت و رهبري در هتل
4- نظارت بر بخش هاي هتل
5- كنترل هزينه ها در هتل ( Control Cost)
6- بازاريابي و فروش خدمات و اتاق هاي هتل
7- طراحي و اجراي دكوراسيون و تزئينات داخلي هتل
8- تجزيه و تحليل بخش هاي مختلف صنعت گردشگري
9 – مكاتبات و ارتباطات درون و برون سازماني
10 – اجراي قوانين و مقررات مربوط به هتل

آموزشگاه هتلداری آینده برتر

دوره کارمند پذیرش هتل (front office)

 کارمند پذیرش هتل یا فرانت آفیس برای هتلداران ازجایگاه ویژه ای برخوردار است . قسمت رسپشن ، اولین مکان ملاقات مهمان با یک نماینده هتل است. کارمندپذیرش هتل یا (رسپشن هتل Receptionist) کسی است که علاوه برآگاهی از تشکیلات هتل، قوانین هتلداری و قوانین پذیرش میهمان از بخش های صنعت گردشگری و توریسم نیز اطلاعات جامع وکاملی دارند.کارمند پذیرش هتل باید از مهارت بالایی در برقراری ارتباط با میهمانان هتل برخوردار باشدتا بتواند به بهترین نحو میهمان راجذب نماید. آموزشگاه هتلداری آینده برترجهت آموزش کارمند پذیرش هتل با ارائه بهترین کیفیت آموزشی در کلاس آموزش کارمندپذیرش هتل ، دریافت مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای (معادل ۱۷۶ ساعت آموزشی) را برای شما تضمین می‌نماید.

سرفصل های آموزشی دوره کارمند فرانت آفیس

سازماندهی و تجزیه و تحلیل تشکیلات هتل

سازماندهی و تجزیه و تحلیل بخش پذیرش میهمان هتل (فرانت آفیس) و زیر مجموعه های آن

برقراری ارتباط موثر با میهمانان و مشتریان هتل

تجزیه و تحلیل بخش های مختلف صنعت گردشگری

پذیرش میهمانان در هتل

انجام امور اجرایی بخش پذیرش میهمان

معرفی خدمات و اتاق های هتل به میهمانان و مشتریان

پاسخگویی به اطلاعات مورد نیاز میهمانان هتل

اجرای قوانین و مقررات مربوط به هتل ها

کاربرد لوازم و تجهیزات اداری مورد نیاز بخش پذیرش میهمان

1402-01-12
مدیریت آموزشگاه آینده برتر : سرکار خانم مهندس عسگری