اتاقداری، کاری ارزشمند و پراهمیّت است. یک اتاقدار خوب، با دقت در انجام وظیفه میتواند رضایت مسافرین را به نحو احسن جلب نماید و موجب تأمین آسایش آنان گردد ولی اگر برعکس به وظایف خود عمل نکند، خیلی زود اثر منفی میگذارد و موجبات ناراحتی و عدم رضایت مسافران را فراهم میآورد.برای ارتقاء شغلی خود باید در اثر گذشت زمان و ایجاد رضایت مندی در مشتریان تجربه لازم را کسب کند و نسبت به رفاه مسافرین تمام سعی خود را بنماید. دستمزدی که از این راه نصیب خود می کند با افزایش مشتری نسبت مستقیم دارد.
0 دانشجو ثبت نام کرده