آموزش رایگان catia

فیلم آموزش رایگان نرم افزارCATIA

درآموزشگاه کتیا آینده برترمی توانیدنرم افزارکتیارا با اساتیدمجرب بیاموزید و دربازار کاربهره ببرید. جهت آشنایی با نحوه تدریس اساتیدمجرب آموزشگاه آینده برترمی توانیدفیلم آموزش رایگان کتیا(catia) راببینید، دردوره کتیا شرکت کنید ، به آسانی این نرم افزارمفیدوکاربردی را بیاموزیدودرصورت تمایل گواهینامه معتبرکتیا (catia) بگیرید.

ازپیش نیازهای آموزش نرم افزارکتیا، اتوکدصنعتی و نرم افزارسالیدورکز می باشد. برای آشنایی کارآموزان عزیز با این دو نرم افزار، فیلم آموزشی این دونرم افزاررا دراین صفحه قرارداده ایم .

آشنایی با نرم افزارکتیا

نرم افزارCATIA یکی از قویترین نرم افزارهای طراحی،تولید و تحلیل به کمک کامپیوتردر جهان است که اکنون به عنوان بهترین نرم افزارهای CAD/CAM/CAE در سطح جهان وایران به صورت وسیع مورد استفاده قرار میگیرد.

نرم افزارکتیا شامل محیط های مختلف می باشدکه هریک کمک شایانی به طراحی مدل های موردنظرمی نماید:

  1.     1.محیط های مدل سازی (Solid) :این قسمت جهت مدلسازی قطعات توپر (Solid) و مجموعه مونتاژی و طراحی قالب و طراحی مدل های ورقکاری (Sheetmetal)، نقشه کشی صنعتی ،تلورانس گذاری و … استفاده میشود .

      2.مدل سازی سطوح :  این قسمت علاوه بر ساخت سطوح پیچیده قابلیت انجام مدلسازی روی فایلهای حاصل از اسکن سه بعدی را هم دارا می باشد .

      3.محیط ماشینکاری :  پس از ساخت مدل ، به کمک قابلیتهای محیط ماشینکاری براحتی میتوان عملیات ماشینکاری مورد نیاز برای تهیه قطعه مدل شده از روی قطعه خام را تعریف کرده و هر مرحله از ماشینکاری را بصورت متحرک (انیمیشن) مشاهده کنید .

      4.محیط تحلیل المان ها :  به کمک قابلیتهای این محیط میتوانید قطعات و مدلهای مونتاژی ساخته شده در این نرم افزار را تحلیل کرده و مواردی مانند تغییر شکل ،توزیع تنش و … را در آنها بدست آورد .

      5.طراحی و تحلیل مکانیزم ها :  به کمک این قابلیت از نرم افزار Catia میتوانید پس از تعریف اتصالات بین اجزای مختلف مکانیزم ،حرکت مکانیزم را مشاهده کرده و آنرا تحلیل کنید .

نرم افزار کتیا توانایی ترسیم و تحلیل در اکثر گرایش‌های فنی مانند : مکانیک، عمران، تأسیسات، برق صنعتی، الکترونیک، و … را دارد. یکی از نرم افزارهای پایه برای آموزش نرم افزارکتیا ؛ نرم افزاراتوکدمی باشد.

خصوصیات نرم افزارکتیاCATIA :

  1. 1. نرم افزارکتیارابط گرافیکی بسیار قدرتمند و کاربر پسند (user-Friendly)دارد.
  2. 2. در کتیا می توان نمودار درختی که باعث تسهیل کار کاربر می‌گرددرسم نمود.
  3. 3. باکمک نرم افزارکتیا می توان مدل‌های مرکب از سطوح و احجام طراحی کرد.
  4. 4. دارا بودن تاریخچه (History) جهت برگرداندن تغییرات اعمالی به مدل
  5. 5. هوشمندی در به‌کارگیری دستورات
  6. 6. امکان تعریف ابعاد وابسته
  7. 7. امکان تخصیص ابعاد به قطعه بصورت پارامتریک درنرم افزارکتیا وجود دارد.
  8. 8. نرم‌افزار کتیا را می توان از طریق رابط های برنامه نویسی (API) سفارشی کرد. V4 با زبان های برنامه نویسی فرترن (FORTRAN) و C تحت رابط برنامه نویسی CAA سازگار است و V5 با زبان های برنامه نویسی Visual Basic و C++ تحت رابط برنامه نویسی CAA2 یا CAA V5 مطابقت دارد.

کلاس های آموزش کتیا درآموزشگاه آینده برتربه صورت خصوصی وحضوری بارعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا برگزارمی گردد.

جهت آشنایی بیشتربانرم افزارکتیا فیلم زیررامشاهده نمایید.

 

فیلم های مرتبط

تماس باما

آدرس ما

تهران، تهران نو، پایین تراز میدان امامت، نبش خیابان عبدالعظیمی، پلاک 101، واحد 2

     شماره تماس:

02177151273 ، 02177163338

 

اینستا گرام آموزشگاه آینده برتر

1402-08-08
مدیریت آموزشگاه آینده برتر : سرکار خانم مهندس عسگری