آموزش کارمند پذیرش هتل (front office)

 در آموزشگاه هتلداری آینده برتر در شرق تهران می توانید دوره جذاب و کاربردی کارمند پذیرش هتل یا فرانت آفیس را که برای هتلداران ازجایگاه ویژه ای برخوردار است ؛ را آموزش ببینید ، مدرک بین المللی بگیرید و وارد بازارکارهتلداری شوید.

قسمت رسپشن ، اولین مکان ملاقات مهمان با یک نماینده هتل است. کارمندپذیرش هتل یا (رسپشن هتل Receptionist) کسی است که علاوه برآگاهی از تشکیلات هتل، قوانین هتلداری و قوانین پذیرش میهمان،از بخش های صنعت گردشگری و توریسم نیز اطلاعات جامع وکاملی دارد.کارمند پذیرش هتل باید از مهارت بالایی در برقراری ارتباط با میهمانان هتل برخوردار باشدتا بتواند به بهترین نحو میهمان راجذب نماید. آموزشگاه هتلداری آینده برترجهت آموزش کارمند پذیرش هتل با ارائه بهترین کیفیت آموزشی در کلاس آموزش کارمندپذیرش هتل ، دریافت مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای (معادل ۱۷۶ ساعت آموزشی) را برای شما تضمین می  می‌نماید

مهارت های علمی و فنی برای شغل پذیرشگرهتل

برای ورود به هر شغل نیاز به کسب مهارت ، دانش وتجربه مرتبط با آنرا دارید. برای اینکه بتوانید شغل متصدی پذیرش هتل را انتخاب کنید می توانید از سه راه اقدام کنید:

• راه اول آن است که پس از اتمام دوره راهنمایی و در سال اول دبیرستان رشته کار و دانش را انتخاب کنید و در ادامه شاخه هتلداری را در هنرستان کار و دانش ادامه دهید ودرصورت علاقه به ادامه تحصیل ، درکنکورشرکت کرده و رشته هتلداری را دردانشگاه انتخاب و مدرک کارشناسی هتلداری را بگیرید.

• دومین راه برای تصدی این شغل انتخاب رشته مدیریت هتلداری در دانشگاه است که یکی از زیر شاخه های رشته مدیریت است. دانشجویانی که در این رشته تحصیل می کنند می توانند در سمت متصدی پذیرش استخدام شوند.

 

• سومین مسیر که کوتاه ترین مسیر برای اخذ این شغل است ،آموزش دوره های هتلداری در آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور است. این دوره ها معمولا پس از چند ماه به اتمام رسیده و به شرکت کنندگان در این دوره پس از اتمام مدرک معتبروبین المللی هتل داری که قابل ترجمه بوده و چهت مهاجرت از امتیازبالایی برخورداراست ، داده خواهد شد.

با این مدرک نیز شما می توانید برای استخدام در شغل متصدی پذیرش در هتل اقدام کنید.

مدرک کارمند پذیرش هتل

سرفصل های آموزشی دوره کارمند پذیرش هتل آموزشگاه آینده برتر

آموزش کارمند پذیرش هتل
  • سازماندهی و تجزیه و تحلیل تشکیلات هتل
  • سازماندهی و تجزیه و تحلیل بخش پذیرش میهمان هتل (فرانت آفیس) و زیر مجموعه های آن
  • برقراری ارتباط موثر با میهمانان و مشتریان هتل
  • تجزیه و تحلیل بخش های مختلف صنعت گردشگری
  • پذیرش میهمانان در هتل
  • انجام امور اجرایی بخش پذیرش میهمان
  • معرفی خدمات و اتاق های هتل به میهمانان و مشتریان
  • پاسخگویی به اطلاعات مورد نیاز میهمانان هتل
  • اجرای قوانین و مقررات مربوط به هتل ها
  • کاربرد لوازم و تجهیزات اداری مورد نیاز بخش پذیرش میهمان

سایردوره های هتلداری آموزشگاه آینده برتر

آموزش اتاقدار هتل
آموزش برنامه ریزجشن ها و تشریفات
آموزش مدیرهتل
دیپلم هتلداری

مشاوره بیشتر

تهران، تهران نو، پایین تراز میدان امامت، نبش خیابان عبدالعظیمی، پلاک 101، واحد 2

     شماره تماس:

02177151273 ، 02177163338

 

اینستا گرام آموزشگاه آینده برتر

1402-01-19
مدیریت آموزشگاه آینده برتر : سرکار خانم مهندس عسگری