دیپلم-حسابداری

دیپلم حسابداری

دیپلم حسابداری یکی از دیپلم های محبوب با بازارکارعالی می باشد.

برای گرفتن دیپلم کارودانش مهم ترین مسئله ای که باید توجه کنید و ضامن موفقیت شما می باشد، مراجعه به آموزشگاه های مجاز فنی وحرفه ای است

با مراجعه به آموزشگاه های غیرمجاز یا مراکزی که دیپلم فروشی را به شما توصیه می کنند، جز از دست دادن هزینه و وقت شما ، دست آورد دیگری برای شما ندارد ! و نهایتاً به دریافت گواهینامه ای تقلبی می انجامد .

آموزشگاه آینده برتردر شرق تهران با مجوزرسمی از سازمان فنی و حرفه ای و 20 سال سابقه درخشان و اساتید مجرب ، می تواند شما را درزمینه آموزش حسابداری ودریافت دیپلم حسابداری یاری دهد.

یکی دیگرازدیپلم های ارائه شده درزمینه دیپلم حسابداری ،دیپلم حسابدارمالی می باشد. که شامل 52 واحد درسی می باشد.دانش آموزان با گذراندن این واحدهای درسی می توانند هم به دیپلم حسابدارمالی دست یابند.و هم به مهارت های لازم برای ورود به بازار کاربه عنوان حسابدار تسلط یابند.

دیپلم حسابداری

مزایای گواهینامه فنی و حرفه ای :

گواهینامه فنی و حرفه ای دارای کداستاندارد بین المللی می باشد و در160کشور جهان معتبر می باشد .

شما با دریافت دیپلم حسابداری علاوه بر کسب مهارت حسابداری و شانس ورود به بازار کار ، چندین گواهینامه بین المللی دریافت می کنیدودرصورتی که قصد مهاجرت داشته باشید ، امتیاز مثبتی برای شما محسوب می شود.

آموزشگاه آینده برتربا مجوزرسمی از سازمان فنی و حرفه ای و 20 سال سابقه درخشان و اساتید مجرب ، می تواند شما را درزمینه آموزش شغل کمک حسابدار ودریافت دیپلم حسابدار مالی یاری دهد.برای آشنایی کارآموزان‌ با‌آزمون های آنلاین فنی حرفه ای ، نمونه آزمون آنلاین رشته های مختلف حسابداری به صورت آزمون ها‌ی زمان دار درسایت آموزشگاه موجود می باشد‌و کارآموزان می توانند برای آمادگی بیشتربرای آزمون های فنی حرفه ای ازآن استفاده نمایند. برای استفاده ازاین آزمون ها روی لینک کلیک کنید .

جهت مشاهده سایردیپلم های آموزشگاه آینده برتر برروی لینک کلیک کنید .

 

دوره های حسابداری آموزشگاه آینده برتر

آموزشگاه آینده برتر مناسب ترین شهریه ( همراه با تقسیط ) را برای دیپلم حسابداری حتی به صورت خصوصی و هماهنگ با شرایط کاری شمافراهم آورده است .درجهت موفقیت کارآموزان نمونه سوالات فنی و حرفه ای در سایت آموزشگاه موجود می باشد که کارآموزان می توانند از آنها استفاده کنند و همچنین نمونه سوالات بیشتر در کانال آموزشگاه برای کارآموزان ارسال می گردد.

آدرس ما: 

تهران، تهران نو، پایین تراز میدان امامت، نبش خیابان عبدالعظیمی، پلاک 101، واحد 2

     شماره تماس:

02177151273 ، 02177163338

 

اینستا گرام آموزشگاه آینده برتر

مدیریت آموزشگاه آینده برتر : سرکار خانم مهندس عسگری