آموزش فتوشاپ آموزشگاه آینده برتر

آموزش مقدماتی و پیشرفته 

کاملاً عملی و پروژه محور

مدت دوره :  15-20 ساعت

نوع کلاس : خصوصی _ گروهی

نوع مدرک : فنی حرفه ای – آموزشگاهی

شهریه گروهی : 3200000 تومان

شهریه خصوصی : ساعتی 300000 تومان

پرداخت شهریه : اقساطی

پکیج گرافیک : 50 ساعت (فتوشاپ ، کورل ، ایندیزاین ، ایلستریتور)

آموزش کاربردی فتوشاپ

در آموزشگاه فتوشاپ آینده برتر درشرق تهران ، کلاس های عملی و پروژه محور فتوشاپ به صورت کاملا کاربردی جهت ورود به بازارکار تبلیغاتی برگزارمی شود.

کمتر تجارتی یافت می­‌گردد که بدون انجام تبلیغات پویا بتواند نام و برند خود را بر سر زبان‌ها جاری سازد ، تبلیغات موثر تبلیغاتی هستند که فکر شده، اثر بخش و جذاب باشند. خلق افکت های گرافیکی دقیقا همان کاریست که فتوشاپ برای شما بخوبی انجام می­دهد.

طراحی لوگو، انواع تراکت، بنر، بیلبورد، تقویم و سررسید‌ها، کارت ویزیت، مجلات و کتاب‌های تبلیغاتی و انواع پوستر ها همه و همه محصولاتی هستند که با استفاده از امکانات رویایی فتوشاپ طراحی می­‌شوند.

با تسلط به فتوشاپ در ساده ترین حالت ممکن می توانید کاری پاره وقت درساعات غیراداری برای خود جستجو کنید وعلاوه بر سرگرمی درآمدی جانبی نیز داشته باشید .البته به صورت حرفه ای تر و جدی تر نیز می توانید مشغول شویدکه مستلزم این است که در کلاس‌های فتوشاپ ثبت نام کنید و با صرف هزینه ای اندک، تخصصی را فراگیرید که بسیار پولساز است.

کاربردهای-فتوشاپ

کاربردهای فتوشاپ

بازسازی عکس های قدیمی با آموزش فتوشاپ

حتما شما هم در آلبوم خانوادگی خود تعدادی عکس قدیمی دارید که احتیاج به بازسازی دارد، بهتر است بدانید که با استفاده از نرم افزار photoshop می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در واقع نرم افزار photoshop امکان ترمیم و بازسازی عکس های قدیمی را برای شما فراهم می آورد و به این ترتیب می توانید با ترمیم این تصاویر، خاطرات شاد و احساس خوش موجود در آن عکس ها را تجدید کنید. بسیاری از افراد نیز هستند که به دنبال فردی با این مهارت برای استخدام در آتلیه و یا سایت های مختلف موجود در این زمینه هستند.

ویرایش تصاویر زیبا با فتوشاپ 

فتوشاپ یک نرم افزار قدرتمند و فوق العاده برای ویرایش تصاویر به شمار می‌رود. با استفاده از فتوشاپ می توان به راحتی تصاویر مختلف را ویرایش کرد و کیفیت عکس‌های مختلف را بهبود بخشید. نرم افزار فتوشاپ سبب تقویت مهارت‌های گوناگون در افراد می‌گردد و به این ترتیب است که به راحتی می توان مشکلات موجود در تصاویر را از بین برد و لکه ها و عیوب موجود در عکس را  به شیوه های خلاقانه ای رفع کرد.

تغییر رنگ عکس با آموزش فتوشاپ

ازفتوشاپ می توانید برای تغییر رنگ عکس ها استفاده کنید و عکس‌های رنگی خود را به سیاه و سفید تبدیل کنید و یا مواردی را که در نظر دارید در عکس ویرایش کنید. می‌توانید افکت های زیبا به تصاویر خود اضافه کنید و از ابزارهای آن برای تغییر ظاهر تصاویر بهره مند شوید.

اصلاح کیفیت عکس

برخی از عکس‌ها به دلیل وجود سایه، اثر قرمزی چشم و نور ضعیف دارای کیفیت مناسبی نیستند. شما می‌توانید بر نقاط ضعف تصویر سرپوش بگذارید و جلوه و زیبایی تصاویر خود را افزایش دهید و یا حتی بخش‌های غیر ضروری تصویر را حذف کنید.

رتوش عکس با فتوشاپ 

با نرم افزارفتوشاپ به راحتی می‌توان به رتوش عکس‌ها، رفع عیوب عکس ها، زیباکردن تصاویر، رفع خال، چین وچروک، کوچک کردن بینی و شکم، حجم دادن به لبها و ……. پرداخت که درآتلیه‌ها و کارهای تبلیغاتی مورد استفاده زیادی دارد.

تبدیل عکس به نقاشی با فتوشاپ

با استفاده از فتوشاپ و فیلترهای متنوع آن می توان عکس ها را به صورت نقاشی با متریال های مختلف مثل مدادرنگی، آبرنگ، ذغال،….  تبدیل نمود.

مدرک بین المللی فتوشاپ

اگر شما نیاز به یک گواهی خاص برای این نرم افزار دارید و می‌خواهید از آن برای یک شغل یا پروژه و یا مهاجرت استفاده کنید؛ مجتمع فنی آینده برتر با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای، پس از گذراندن دوره‌های آموزش فتوشاپ شما را به آزمون فنی و حرفه ای معرفی و پس از کسب موفقیت در آزمون، گواهینامه بین‌المللی فنی و حرفه ای با کد استاندارد بین المللی و قابل ترجمه به شما تقدیم می‌گردد.

نمونه گواهینامه های فتوشاپ کارآموزان آموزشگاه آینده برتر

مدرک بین المللی فتوشاپ

مدرک بین المللی فتوشاپ

دوره های مرتبط

آموزش ایلستریتورآموزشگاه آینده برتر

آموزش کرل آموزشگاه آینده برتر

indesign

پکیج-گرافیک آموزشگاه آینده برتر

سرفصل های آموزشی دوره فتوشاپ

√ کاربا ابزارهای انتخاب

√ کاربا ابزارهای رسم و ویرایش مسیر

√ کاربا ابزارهای رتوش

√ کاربا ابزار مهر 

√ کاربا ابزار متن

√ کار با ابزارقلم مو و مداد

√ کاربا ابزارپاک کن

√ مفهوم لایه ها و کاربرد آن

√ ادغام لایه ها

√ مفاهیم تنظیمات لایه ها

√ مفهوم کاربرد ماسک ها

√ مفهوم پالت رنگ

√ بکارگیری ابزارهای مختلف رنگ آمیزی

√ مفهوم نور ، رنگ ، کنتراست

√ تنظیم نورو خلوص رنگ 

√ تنظیم تعادل رنگ 

√ تنظیم سطوح تیرگی و روشنی تصویر

آشنایی و کار با فیلترهای مختلف فتوشاپ

ساخت انیمیشن و خروجی گرفتن ازآن

آموزش نکات ضروری جهت آماده کردن کار برای ارسال به چاپخانه

√ سیاه و سفید کردن عکس رنگی

√ رنگی کردن عکس سیاه و سفید

√ ازبین بردن قرمزی چشم

√ فتومونتاژ

√ تایپ هنری (تایپوگرافی)

√ طراحی ست اداری

√ بازسازی عکس های قدیمی

√ تغییر رنگ لباس ، چشم و ….

مدیریت آموزشگاه آینده برتر : سرکار خانم مهندس عسگری